31.8.10

s. obserwacje świata/ sierpień '10

91: zagrożenie eliminuję. gnoję.
[03.]

92: w boksie. klapa się otworzy.
[05.]

93: 'patrząc w niebo ściska niewidzialną dłoń Boga'
http://luizagolaszewska.pdg.pl/drugitext.html[07.]
[08.]

94: uważaj. to są uczucia.
[11.]

95: I jedni i drudzy ośmieszają krzyż.
[12.]

96: samoterapia
[17.]

97: 'paniczny lęk przed porzuceniem przekładający się na strach przed bliskością'
[18.]

98: 'każdy umieranie
nie każdy naprawdę żyje' -William Wallace
[19.]

99: - jesteś idiotą? - nie, marzycielem.
[19.]

100: nie jestem w stanie życzyć Ci wszystkiego najlepszego
[21.]

101: taką matką chcę być
'Nie jest potrzebna matka idealna, lecz wystarczająco dobra- taka, która popełnia błędy, ale szuka rozwiązań i przede wszystkim stara sie być sama szczęśliwą kobietą.'
[23.]

102:'Azjaci po tsunami nauczyli mnie tego, że to co może popłynać z woda jest nieistotne...ważne to, co zostaje.'
[25.]

103: nie zaspokajać się - pożądać
[25.]

obserwacja 104: "Jak ktoś jest leniwy, to nigdy się nie rozwinie"
[27.]

105: wielosłowie zostawmy sobie na pijackie czasy
[29.]

106: numery telefonów, za pomocą których lepiej będzie mi się żyło
[29.]

107: rzeczowy tekst zawiera dużo rzeczowników
[29.]

108: Panie, strzeż mnie od chorób umysłu, bym do końca dni mogła wołać do Boga mojego
[29.]


109: wiary w siebie. brakuje mi wiary w siebie
[29.]

110: "Mieliśmy wiele bieżących problemów, ale pamiętajmy, mieliśmy też odwagę marzyć i walczyć o coś więcej - o wolną Polskę. To marzenie nam się spełniło" - powiedział Buzek.
[30.]

111: by [bo to nie jest dobre] było wystarczające
[31.]

112. pogoda mojego ducha
[31.]

1 komentarz:

  1. ad. 110: "o wolną Polskę"

    Nie dało się siłą, to trzeba zachętą. Ojcowie zdobywali niepodległość krwią. A my ją sprzedaliśmy za dotacje i otwartą granicę. Globalna kurwo-monarchia. I jeszcze czujemy się dumni że jesteśmy €uropejczykami. My_ patrzeć i nie widzieć. Tylko jakoś wszystkich dziwi że u Bagińskiego nie ma tryumfalnej flagi narodu na uwieńczenie. TO NIE JEST HAPPY END. Szczury są od nas zapewne mądrzejsze w omijaniu pułapek.

    OdpowiedzUsuń