6.8.13

po porodzie. ciało.

kobiece ciało po porodzie - nadal piękne?

"Wiele kobiet ma po porodzie blizny, rozstępy, luźną skórę na brzuchu. Ten niezaprzeczalny stan rzeczy panie starają się zazwyczaj ukryć, milczą o nim również media. Znalazła się jednak fotografka, która postanowiła przedefiniować pojęcie piękna związane z kobiecym ciałem. (...)

– Obejrzawszy zdjęcia mojej żony, a także zdjęcia innych modelek, pomyślałem: „Kurczę, nie zdawałem sobie sprawy, jak ważne zmiany zaszły w jej ciele. Chodzi o to, przez co przeszła, i dlaczego ma te blizny. Ja nie muszę się z tym zmagać – ona tak. Te wszystkie kobiety pokazały, jak bardzo są silne. Podziwiam swoją żonę i teraz już wiem, jak bardzo potrzebowałem zobaczyć te zdjęcia, zrozumieć ich przekaz. Mam nadzieję, że zobaczy je wielu mężczyzn, i też zrozumieją."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz