20.11.11

miłość humanistycznie

Chcę się z tobą bawić w chowanego
i dawać ci swoje ubrania
i mówić że podobają mi się twoje buty
i siedzieć na schodach, kiedy bierzesz prysznic
i masować ci szyję
i trzymać cię za rękę
i wychodzić razem, żeby coś zjeść
i nie obrażać się, kiedy mi wyjadasz z talerza
i rozmawiać o tym jak minął dzień
i przenosić twoje pudła
i śmiać się z twoich wariactw
i dawać ci taśmy, których nie słuchasz
i oglądać wspaniałe filmy
i oglądać głupie filmy
i robić ci zdjęcia kiedy śpisz
wstawać, żeby przynieść ci kawę
i nic sobie nie robić kiedy podkradasz mi papierosy i nigdy nie masz zapałek
i pragnąć cię wczesnym rankiem, ale nie budzić cię żebyś mogła sobie jeszcze pospać i całować twoje plecy
i głaskać twoją skórę
i mówić jak bardzo kocham twoje włosy twoje oczy twoje usta twoje piersi twoje pośladki twoją...
i siedzieć na schodkach paląc papierosa dopóki ty nie wrócisz do domu
i martwić się kiedy się spóźniasz
i dziwić się, kiedy jesteś wcześniej
i dawać ci słoneczniki
i chodzić na twoje przyjęcia
i tańczyć do upadłego
i przepraszać, kiedy nie mam racji
i cieszyć się, kiedy mi przebaczasz
i oglądać twoje fotografie
i żałować, że nie znam cię od zawsze
i tulić cię, kiedy się boisz
i chcieć cię, kiedy poczuję twój zapach
i kwilić jak dziecko kiedy jestem obok
i ślinić twoje piersi
i pieścić cię w nocy
i marznąć, kiedy zabierasz cały koc
i dusić się z gorąca, kiedy go nie zabierasz
i zastanawiać się kim jesteś naprawdę
i chcieć kupić ci małego kotka, o którego będę zazdrosny
i zatrzymywać cię w łóżku, kiedy musisz już wyjść
i kupować ci prezenty, których nie chcesz i odnosić je do sklepu
i wiedzieć, że zatraciłem się cały, a mimo to wiedzieć, że przy tobie jestem bezpieczny
i opowiadać ci o sobie najgorsze rzeczy
i dawać ci to co we mnie najlepsze
i mówić ci prawdę chociaż wcale tego nie chcę
i próbować być bliżej, bo pięknie jest uczyć się ciebie
i warto zrobić ten wysiłek i jakimś cudem jakimś cudem jakimś cudem opowiedzieć ci chociaż trochę o nieprzepartej dozgonnej przemożnej bezwarunkowej, wszechogarniającej rozpierającej serce wzbogacającej umysł ciągłej miłości, jaką do ciebie czuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz