20.2.11

trafność bliskich mi



Znasz moje najgłębsze sekrety
Myślę, że wiesz
Wiesz, że musisz je zatrzymać
Ale zastanawiam się czy wiesz
Nienawidzę sypiać samotnie

Więc zbliż się i powiedz jak smakują moje pocałunki
Nie chcę tego stracić
Więc wyłącz światło
Ale zastanawiam się czy wiesz
Nienawidzę sypiać samotnie

Muszę to udawać
Odszedłbym gdybym mógł
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry
Nie możesz tego pomylić
Ponieważ jest to zrozumiałe
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry

Musisz znać
Znać moje słabości
Zawsze dotykasz
We wszystkie właściwe miejsca
Nie dogadujemy się tak dobrze
Nie rozmawiamy dużo
Ale jesteś gorąca jak diabli

Muszę to udawać
Odszedłbym gdybym mógł
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry
Nie możesz tego pomylić
Ponieważ jest to zrozumiałe
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry

To nie jest tak, że
Chcę być w pobliżu
Tylko dziś wieczorem
Zamierzam cię przelecieć

Więc teraz wiesz
Jak smakują moje pocałunki
W takim razie rano
Powiem do widzenia
Ale zastanawiam się
Czy wiesz
Nienawidzę sypiać samotnie

Muszę to udawać
Odszedłbym gdybym mógł
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry
Nie możesz tego pomylić
Ponieważ jest to zrozumiałe
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry

Muszę to udawać
Odszedłbym gdybym mógł
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry
Nie możesz tego pomylić
Ponieważ jest to zrozumiałe
Nie jestem zakochany
Ale seks jest dobry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz