9.5.10

s. obserwacje świata/kwiecień '10

obserwacja 23: już wiem, że sobie dam rade
[1.]

obserwacja 24: my fovourite animal is steak
[5.]

obserwacja 25: nie - lepiej, ani gorzej. inaczej.
[10.]

obserwacja 26: kobieta ze stalowymi jajami
[11.]

obserwacja 27: -kiedy wstaję rano, myślę sobie: to będzie najlepszy dzień w moim życiu!
-a o czym myślisz, kiedy kładziesz się spać?
-myślę, że muszę się wyspać i mieć dużo energii, ponieważ jutro jest najlepszy dzień w moim życiu!
[12.]

obserwacja 28: pomylić noc z dniem
[13.]

obserwacja 29: nie- nie widzę siebie na polanie. widzę siebie w wiecznej podróży, na kolejnym tripie
[14.]

obserwacja 30: ciągle nie znam wartości
[18.]

obserwacja 31: era klakiera
[19.]

obserwacja 32: ty mi dawałeś ciasteczka, on mi daje cukierki
[21.]

obserwacja 33: dopiero uczę się świata. dziś bazuję na tym, czego dokładnie mnie uczono: bądź dobra i szanuj ludzi
[21.]

obserwacja 34: jeśli chcesz mnie kochać zostaw mnie na słońcu, pozwól leżeć. gdy wrócisz; dam się kochać.
[24.]

obserwacja 35: ani pierwszy ani lepszy
[30.]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz