23.11.09

bądź przy mnie. wyznanie relacji.

"-Co znaczy "oswoić"?
- Jest to pojęcie zupełnie zapomniane - powiedział lis. - "Oswoić" znaczy "stworzyć więzy".
- Stworzyć więzy?
- Oczywiście - powiedział lis. - Teraz jesteś dla mnie tylko małym chłopcem, podobnym do stu tysięcy małych chłopców. Nie potrzebuję ciebie. I ty mnie nie potrzebujesz. Jestem dla ciebie tylko lisem, podobnym do stu tysięcy innych lisów. Lecz jeżeli mnie oswoisz, będziemy się nawzajem potrzebować. Będziesz dla mnie jedyny na świecie. I ja będę dla ciebie jedyny na świecie."

Antoine de Saint-Exupéry/ Mały książe


myślę o tym ostatnio.
co to znaczy więź. co to znaczy oswajanie. wpuszczanie. zawieranie. przybliżanie.
zastanawiam się też skąd tyle w nas ..braku zrozumienia.
pola ostatnio powiedziała o dojrzałej przyjaźni.
i tak oto.

zwyczajnie czasem przyjedź i nie pytaj.
pozwól mi obok zasypiać.
bezpieczna czuję się wtedy\
chciej zrozumieć.
pozwól zrozumieć; przybliżać się do Ciebie.
powoli. bo lata. nie tygodni dni.

zawędruj. chodź ze mną.
buduj i śnij
o przyjaźni delikatnej jak .
czułej. niewinnej.
wyśnionej:)
chodź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz