5.9.09

dziecko Boga /"moje drogie dziecko"

fragment listu 59: Droga miłości
z książki: Moje drogie dziecko
autorstwa Colin Urquhart


"Kiedy zmagasz sie z trudnymi decyzjami i nie wiesz, jakiego dokonać wyboru, możesz się zawsze zapytać, co w takiej sytuacji uczyniłby Jezus. On zawsze kierowałby się miłością. Kiedy staniesz w życiu przed trudnymi wyborami, przekonasz się, że nietrudno będzie dostrzec drogę, którą kieruje się miłość.
Oczywiście kuszącą rzeczą jest odrzucić tę drogę, z uwagi na koszta, jakie będziesz musiał ponieść. Czasem ludzie nie chcą się angażować lub przyjmować na siebie odpowiedzialności. Lecz nikt, kto pozwala sobie na odwrócenie się od pracy, do której go powołałem, nie pasuje do mojego Królestwa. Ten, kto mnie kocha, będzie posłuszny moim przykazaniom. A to oznacza, że dokonasz wyboru, by kochać innych, tak jak Ja ciebie umiłowałem. Wiem, że już zdążyłeś się zorientować, jakie niesie to za sobą koszta. (...)"

---
można też posiłkować się tymi wersetami:
Flp 2,5
Jn 13, 15
Jn 15, 10-12
Iz 48, 17-18

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz